torek, 17. januar 2017

POŠIJMO OSTANKE - PRVIČ

Verjetno se vam je po nekaj letih šivanja nabralo kar nekaj ostankov. Jaz jih vse pridno pospravljam in hranim za tiste dni, ko bom imela navdih, kaj z njimi. Je izziv in navdušenje nad nenavadnim in unikatnim izdelkom, ki nastane iz vseh teh pisanih flikic! To je res užitek!
Tokrat vam bom predstavila, kako iz trakov izdelati super lepo toaletno torbico. Meni trakovi ostanejo, ko šivam vzglavnike, odeje, vrvice za predpasnike...

No, pa začnimo:

1.Sešijemo različne širine trakov skupaj v poljubnem vrstnem redu. Sproti zalikamo. Smer likanja ni pomembna.
2. Prvo stranico izravnamo  pravokotno na sešit sestavljen trak. Naprej pa režemo trakove pod poljubnim kotom. Lahko bi rezali tudi naprej pravokotno, toda meni je bolj všeč neenakomerno.
3. Razrezane trakove sešijemo skupaj tako, da vmes našijemo trak poljubne širine. Moj rumeni trak je širok 3,5 cm. Lahko bi bili tudi ti rumeni trakovi različne širine. Sproti zalikamo tako, da bomo prešivali po rumenem traku.
4. Dobljeno sestavo blaga razrežemo na dva pravokotnika. Moja sta velika 27 cm x 20 cm. Naredila bom toaletno torbico. Lahko bi naredila tudi prt ali vzglavnik, ovitek za blok ali večnamensko košarico...
5. Takole lepo osnovo položimo na tanjše polnilo in prešijemo po rumenih črtah.
6. Sešijemo toaletno torbico. Vsaka mama, sestra, prijateljica, sodelovka bi bila vesela take toaletne torbice, kaj ne?

Ni komentarjev: