petek, 2. oktober 2015

O MENI

Dobrodošli...

Sem 42 letna mama štirih otrok z velikim veseljem do ustvarjanja krpank in drugih izdelkov iz blaga. Veselje do šivanja imam že od osnovne šole, s krpankami oz. patchworkom pa se ukvarjam in učim že okrog pet let. Vse, kar sedaj znam, se moram zahvaliti štirim čudovitim damam: Podržaj Mara, Margareta Vovk Čalič, Jolanda Borič in Nadja Tratnik. Šivanje z vami mi je bilo v užitek in druženje v veselje. Hvala!
Vedno sem bila ustvarjalna, zato me je 15-letno delo v pisarni utrujalo in budilo željo po drugem delu. Začenjam novo pot, z veseljem, z novimi idejami, z nasmehom...
Hvala, Rafko, moj mož, da si me podpiral in spodbujal ter mi omogočil začetek.
Hvala, otroci, da ste mi s svojimi željami prebudili nove ideje.
Hvala, moji prijatelji, ki verjamete vame in me imate radi...